Klachtenregeling

Jouw mening telt

In onze praktijk ontvangen we onze patiënten met een glimlach en streven we ernaar dat ze met een glimlach vertrekken. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Wij horen graag hoe je jouw bezoek aan onze praktijk hebt ervaren. Jouw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Laat het daarom weten als je een suggestie, klacht of juist een compliment hebt!

Klacht

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Spreek ons daarover alstublieft aan, dan proberen we het op te lossen. 

Tandheelkundig Informatie Punt

Komen we er niet uit, dan kun je jouw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt. Die kan je advies geven over welke stappen je kunt ondernemen om jouw klacht op te lossen. Je doet dat via het speciale contactformulier op https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/.

Klachtenregeling

Je kunt ook jouw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. De KNMT opereert als een derde, neutrale partij. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen jou en jouw tandarts bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.

Meer informatie

Voor onafhankelijke informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kun je terecht op Allesoverhetgebit.nl